مصاحبه اختصاصی رسانه خشکبیجارما با بازیکن ارزشمند تیم بانوان ملوان و موسس آکادمی فوتبال بانوان ستارگان 21 خشکبیجار



لطفا یک بیوگرافی کوتاه از خودتان بفرمائید؟
هاجر شاه ملک پور متولد1364 در شهر خشکبیجار هستم و پانزده سال است که به صورت حرفه ای به ورزش فوتبال می پردازم.

چگونه با فوتبال آشنا و به آن علاقه مند شدید؟
در خانواده برادرانم فوتبال بازی می کردند که من هم به سبب علاقه ای که داشتم با آنها همبازی شدم، تا سال 83 که به صورت اتفاقی متوجه شدم باشگاه ملوان انزلی جهت تکمیل تیم خود و حضور در مسابقات فوتبال بانوان کشور اقدام به تست گیری می کند که به طبع آن در تمرینات شرکت و نظر کادر فنی را جلب کردم و عضوی از این باشگاه شدم و با افتخار از سال 84 تا کنون به جز یک مقطع دو ساله که تیم بانوان ملوان منحل شده بود در طول این سالها در خدمت تیم بانوان ملوان در لیگ برتر کشور بوده ام.

در دوران ورزشی خود به چه افتخاراتی دست یافتید؟
دو عنوان قهرمانی و پنج عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور همراه ملوان، قهرمانی در تورنمنت بین المللی پاکستان، قهرمانی تورنمنت آلمان، قهرمانی مسابقات ابوظبی، قهرمانی جام حذفی ایران و دعوت به تیم ملی بانوان فوتبال کشور

الگوی های فوتبالی شما در داخل و خارج از کشور چه افرادی هستند؟
مرحوم سیروس قایقران، آندره پیرلو و الکس مورگان

آیا در فوتبال بانوان کشور به غیر از علاقه مندی، مبلغ قرارداد ها به گونه ای است که نیاز های یک ورزشکار را تامین نماید؟
در سال جاری وضعیت سطح قرارداد ها نسبت به سالیان گذشته بهتر شده است.

کدام مربی نقش به سزایی در پیشرفت فوتبالی شما داشته است؟
با افتخار خانم مریم ایراندوست، ایشان همچنین الگوی من در عرصه مربیگری نیز است.

 

چگونه شد به این نتیجه رسیدید که در حین بازی در بالاترین سطح فوتبال بانوان کشور، در زادگاهتان نیز نخستین آکادمی فوتبال بانوان را نیز راه اندازی کنید؟
با توجه به فرصت بدست آمده در سال جاری به این نتیجه رسیدم که زمان آن فرا رسیده تا تجارت بدست آمده در پانزده سال از فعالیتم در فوتبال بانوان کشور را در اختیار فرزندان زادگاهم خشکبیجار قرار دهم و بسیار خرسندم که در این راه با استقبال همشهریان و همراهی مسئولین شهرم مواجه شدم. در ابتدا فعالیتمان را با هفت بازیکن شروع و هم اکنون پس از گذشت چهار ماه بیست و یک بازیکن ما را همراهی می کنند که بسیار خوشحالم که همه بچه ها همانند خودم عاشق فوتبال هستند.

دلیل انتخاب نام آکادمی فوتبال بانوان ستارگان 21 خشکبیجار؟
خیلی در اینترنت به دنبال نام تیم گشتم اما به نتیجه نهایی نرسیدم، تا اینکه به صورت اتفاقی در نخستین بازی دوستانه با تیم بانوان ملوان، داور مسابقه نام تیم را از من سوال کرد و با توجه به علاقه مندیم به ستارگان و شماره پیراهنم در ملوان که 21 است نام ستارگان 21 خشکبیجار را انتخاب کردم و به دنبال ثبت رسمی این نام نیز هستم.

نتیجه دیدار شما با بانوان ملوان چه شد؟
ما موفق شدیم چه در بازی رفت که در انزلی برگزار شد و چه در دیدار برگشت که در خشکبیجار میزبان تیم ملوان انزلی بودیم این تیم را شکست دهیم.

آیا خانواده های بازیکنان تعامل لازم را با شما دارند؟
خانواده ها همراهی و همکاری بینظیری با ما داشته اند، به طور نمونه بازیکنی دارم که مادر دو فرزند است اما هر زمانی را جهت تمرین اعلام کنم حضور دارد.
خانواده خود من همیشه پشتیبان من بودند و این نوع حمایت را در خانواده های بازیکنانم نیز احساس می کنم و از آنها سپاسگزارم.

چه آینده ای را برای بانوان فوتبالیست خشکبیجاری متصور هستید؟
واقعا بچه ها دارای استعداد فوتبالی خوبی هستند و حتما با پشتکار و ممارست این عزیزان این نوید رو می توانم بدهم که در سالیان آینده، در رده های مختلف تیم ملی بانوان فوتبال کشورمان سهمیه داشته باشیم.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما، اگر صحبتی به جا مانده در خدمت شما هستیم؟
ممنون از شما بابت حمایتتون، من در زادگاهم معنی واقعی حمایت یک شهر از یک تیم رو احساس کردم. در همین چند ماه چهار دست لباس کامل تیم به ما هدیه شده در صورتی در سایر آکادمی ها بازیکنان هزینه لباسشان رو پرداخت می کنند. تشکر  از مدیریت مجموعه ورزشی طیارپور بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و سپاس از سایر عزیزان که همراه ما بودند.  امیدوارم بتوانم در این مسیر نام شهرم را پر آوازه کنم.

"در پایان اگر بتوان ساسان اصغرپور بازیکن سابق شاهین تهران در لیگ تخت جمشید را پدر فوتبال آقایان خشکبیجار نامید، براستی هاجر شاه ملک پور شایسته این عنوان در فوتبال بانوان خشکبیجار است"

 

ادامه مطلب...


نخستین دوره مسابقات لیفت قهرمانی کارگران استان گیلان، با معرفی تیم ها و نفرات برتر در خشکبیجار  پایان یافت.

 در این دوره از رقابت ها، ۲۱۰ ورزشکار این رشته از کارگران و فرزندان کارگران شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در رده های سنی مختلف و در دو بخش مسابقات ددلیفت با لوازم و دد لیفت بدون لوازم در بخش خشکبیجار  با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در بخش مسابقات ددلیفت با لوازم و در رده سنی نوجوانان ، باشگاه افشین خشکبیجار عنوان قهرمانی را کسب کرد، باشگاه افتخار آستانه اشرفیه در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه آریانا رشت مقام سوم را تصاحب کرد.

در رقابت های رده سنی جوانان نیز باشگاه افتخار آستانه اشرفیه توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، باشگاه اسطوره بندرانزلی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم علوم پزشکی گیلان نیز در مکان سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی بزرگسالان تیم علوم پزشکی گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی شد ، باشگاه افتخار آستانه اشرفیه در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه قائم لشت نشاء  نیز در رتبه سوم این رده سنی قرار گرفت.

در پایان رقابت های رده سنی پیشکسوتان نیز باشگاه افشین خشکبیجار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد ، قائم لشت نشاء در رتبه دوم و باشگاه افتخار آستانه اشرفیه نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

در رقابت های ددلیفت بدون لوازم نیز در رده سنی نوجوانان ، اسطوره بندرانزلی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، پارسا کیاشهر در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه افشین خشکبیجار نیز در رتبه سوم این رده سنی ایستاد.

همچنین در پایان رقابت های  رده سنی جوانان ، باشگاه روئین تن رشت مقام قهرمانی را تصاحب کرد ، اکیپ رشت در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه جزیره صومعه سرا نیز موفق به کسب مقام سوم شد.

در رقابت های رده سنی بزرگسالان نیز باشگاه برداران اکبری لاهیجان موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان نخست شد ، باشگاه اکیپ رشت به مقام نایب قهرمانی دست یافت و باشگاه جزیره صومعه سرا توانست مقام سوم این رده سنی را تصاحب کند.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی پیشکسوتان ، باشگاه افشین خشکبیجار به مقام قهرمانی دست یافت ، باشگاه قائم لشت نشاء در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه امیر لشت نشاء رشت نیز مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

رئیس انجمن بدنسازی ورزش کارگران استان گیلان و مسئول برگزاری رقابت های ددلیفت قهرمانی کارگران گیلان در پایان این مسابقات اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین دوره این رقابت ها برگزار می شد اما خوشبختانه سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا بود.

افشین پورمحمد جکتاجی افزود: همچنین استقبال از این رقابت ها بسیار چشمگیر و غیرمنتظره بود و ۲۱۰ کارگر ورزشکار و همچنین فرزندان کارگران استان گیلان در این دوره از رقابت ها حضور یافته و در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فقط چهار ماه از تشکیل این انجمن سپری شده، اولین دوره رقابت های ددلیفت قهرمانی کارگران استان گیلان را با شرایط و اصول بین المللی برگزار کردیم و با توجه به شرایط موجود ، آمادگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی  را نیز داریم.

 

ادامه مطلب...

لیگ بزرگسالان شهرستان رشت در فصل 98 با حضور 14 تیم در غالب دو گروه از سی ام مهر ماه آغاز و در پایان دو تیم برتر به لیگ دسته اول گیلان صعود خواهند کرد. تیم تازه تاسیس شاهین خشکبیجار در گروه یک مسابقات به مصاف حریفان خود خواهد رفت. گروه بندی مسابقات به شرح زیر می باشد:

گروه يک:
پارس دراگ، پيروزی، سايپا، پگاه، نصر رشت، ميثاق کوچصفهان و شاهین خشکبیجار

گروه دوم "
سپیدرود جوان، فانی خمام، خزر گیلان، گوهر رود، زرين سنگر، پارسه سنگر و شاهین رشت

 

 ادامه مطلب...

فوتبال و مرگ؛ این دو موضوع بظاهر مجزا از یکدیگر در سال‌های اخیر بارها با یکدیگر پیوند خورده است.

 مرگ در فوتبال چه می‌کند؟ البته در اینجا منظور از درگذشت چهره‌های شاخص فوتبالی به دلیل بیماری یا هر علت دیگری نیست، ماجرا به مرگ‌های ناگهانی درون زمین فوتبال مربوط می‌شود.

 

به گزارش وبسایت خشکبیجارما،بازیکن تیم دهیاری جیرکویه در دیدار مقابل تیم شهر باران رشت دچار عارضه قلبی شد و درگذشت

ایرج دلیر بازیکن چهل و نه ساله خشکبیجاری در نیمه دوم دیدار تیم دهیاری جیرکویه در جام فوتبال خشکبیجار، بدون برخود با دیگر بازیکنان و در شرایط عادی بازی دچار عارضه قلبی شد و به روی زمین افتاد که بلافاصله پزشکیار رسمی حاضر در زمین فوتبال شهرداری خشکبیجار با انجام معاینات و کمک های اولیه وی را به اورژانس خشکبیجار رسانیده و به بهداری منتقل شد. متاسفانه علی رغم داشتن نبض و ضربان قلب در ورزشگاه، عملیات احیاء او در بهداری نتیجه ای در پی نداشت و جان سپرد.

 

متاسفانه مرگ‌های داخل زمین فوتبال ایران پیش از این نیز سابقه داشته است. سال نود و دو در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مازندران تیم دریای بابل در محمودآباد مقابل خزر تیم این شهر قرار گرفت و در حالی که تا دقیقه 22 بازی با دو گل از حریف خود پیش بود و بازیکنان خزر محمودآباد پس از دریافت گل دوم توپ را وسط زمین کاشتند یکباره ایمان عزیزنیا، بازیکن تیم دریای بابل بر زمین افتاد و از حال رفت. هنگامی که شرایط جسمی او را حاد دیدند بلافاصله او را با آمبولانس حاضر در محل به بیمارستان رساندند. در بیمارستان محمودآباد نیز تمام متخصصان این بیمارستان با شوک الکتریکی و دیگر اقدامات پزشکی تلاش کردند این بازیکن جوان و خوش اخلاق را به زندگی بازگردانند ولی تلاش 40 دقیقه‌ای پزشکان جواب نداد و متأسفانه ایمان عزیزنیا به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

ادامه مطلب...

سید محمدحسین سیدمحمدی اهل بخش خشکبیجار که 213 کیلوگرم وزن داشت؛ بدون عمل جراحی، تحت رژیم غذایی و انجام ورزش های منظم تحت نظر مربی بدنسازی، وزنش را 119 کیلوگرم کاهش داد.

سید محمدحسین سیدمحمدی جوان 23 ساله ای است که با تازگی درسش را در مقطع کارشناسی مهندسی شیلات به اتمام رسانده و آماده شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می شود. او در شرایطی همچون افراد عادی به زندگی خود ادامه می دهد در حالیکه پیش از این؛ با دشواری های ناشی از اضافه وزن شدید دست و پنجه نرم می کرد.

هم اینک 94 کیلوگرم وزن دارم و دوباره به زندگی عادی خود برگشته و می توانم کارهای روزمره ام را انجام دهم و همانند سایر مردم زندگی کنم.

وی افزود: از کودکی استعداد چاقی داشتم و از حدود هفت سال پیش، چاقی مفرط به سراغم آمد که موجب شد ورزش را کنار بگذارم و نتوانم کارهای عادی و معمولی خود را انجام دهم؛ اگرچه نزد پزشکان متعددی رفته بودم و تحت رژیم های غذایی بودم ولی این موضوع تأثیری نداشت و پیشنهاد جراحی به من شد که خانواده ام مخالفت کردند.

وی ادامه داد: زندگی سختی داشتم و نمی توانستم به درستی حرکت کنم و حتی خوابیدن و غذاخوردن نیز برایم مشکل و طاقت فرسا بود؛ همه این مسائل موجب افسردگی ام شده بود و امیدی به زندگی نداشتم که در نهایت؛ پس از آشنایی با افشین پورمحمد از مربیان نام آشنای بدنسازی، وزنم کاهش یافت و به زندگی عادی برگشتم.

سیدمحمدی که هم اینک رکوددار کاهش وزن در جهان محسوب می شود، اظهار کرد: در رژیم غذایی که توسط مربی به من داده شد، می توانستم همه چیز حتی برنج نیز مصرف کنم اما این مصرف طبق دستور انجام می شد و هم اینک نیز رژیم غذایی مخصوصی دارم تا بتوانم وزنم را کنترل کنم.

وی افزود: به طور حتم هم اینک افرادی مانند من در کشور هستند که از چاقی مفرط رنج می برند و امیدوارم که آنان نیز بتوانند وزن خود را بدون استفاده دارو و عمل جراحی کاهش دهند و بتوانند زندگی عادی داشته باشند.

مخالف جدی کاهش وزن با مصرف دارو هستم

افشین پورمحمد مربی بین المللی پرورش اندام : این جوان از چاقی مفرط ، بی نظمی هورمونی ، کبد چرب و فشار خون بالا رنج می برد؛ یک سال تحت نظرم بود و توانست حدود 119 کیلوگرم وزش را کاهش دهد.

وی که با کم کردن وزن رضا دیداری رکورد سریعترین کاهش وزن جهان را نیز در اختیار دارد، ادامه داد: کاهش وزن 119 کیلوگرمی سیدمحمدی ، رکورد کاهش وزن سال 2019 تا زمان حاضر محسوب می شود و ممکن است سال ها نیز این رکورد کاهش وزن در جهان باقی بماند.

پورمحمد بیان کرد: برای کاهش وزن این جوان، ابتدا روی مسائل فکری و روحی - روانی کار و سپس عادت های بد غذایی او را اصلاح کردم و با رژیم غذایی، وزنش را کنترل و تمرینات ورزشی را به صورت مستمر و جدی برای این جوان درنظر گرفتم.

وی اضافه کرد: سیدمحمدی یکی از چاق ترین پسران کشور محسوب می شد که این کاهش وزن در نوع خود در جهان بی نظیر است چون این مقدار کاهش وزن بدون عمل جراحی و بدون استفاده از مصرف دارو انجام شد.

این مربی بین المللی پرورش اندام یادآور شد: با مصرف دارو برای کاهش وزن مخالفم و با روش هایی که دارم بویژه انجام ورزش، چاقی های مفرط را بدون جراحی و دارو، کاهش می دهم.

کاهش وزن پسرم مانند معجزه است.


سیدنورالدین سیدمحمدی پدر این جوان خشکبیجاری : از کاهش وزن پسرم خوشحالم چون باور نداشتم روزی سیدمحمد به این مقدار از کاهش وزن دست یابد و این کاهش وزن همانند یک معجزه است.

وی ادامه داد: چاقی در خانواده ما تا حدی ارثی است اما پسرم خیلی چاق شده بود و به حدی اضافه وزن داشت که حتی راه رفتن نیز برای او مشکل و برای انجام کارهای شخصی نیز ناتوان شده بود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه هر روز وضع پسرم بحرانی تر می شد، او نیز دچار افسردگی شدید شده و گوشه گیر بود و وضعیتی بحرانی داشت ولی با مراجعه به این مربی بدنساز، کاهش وزن فرزندم که هم اکنون به زندگی عادی بازگشته، شبیه یک معجزه است.
سیدمحمدی خاطرنشان کرد: در این مدت پسرم هیچگونه قرص و دارو استفاده نکرده و با دستورات رژیم غذایی ، ورزش و ... وزنش را کاهش داده و هم اینک نیز در سلامتی کامل بسر می برد ضمن اینکه آزمایشات مختلفی نیز انجام داده ایم و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

افشین پورمحمد که توانسته وزن سید محمدحسین سیدمحمدی را 119 کیلوگرم کاهش دهد، حدود هشت سال پیش نیز موفق شده بود رضا دیداری که 201 کیلوگرم وزن داشت و از چاق ترین جوانان ایران بشمار می رفت را طی حدود 9 ماه، به 96 کیلوگرم برساند که این مقدار، سریعترین رکورد کاهش وزن در جهان محسوب می شود. پورمحمد همچنین توانسته بود پس از حدود یک سال، وزن رضا دیداری را از 201 کیلوگرم به حدود 80 کیلوگرم برساند و رکورد دیگری را در کاهش وزن در جهان به نام خود ثبت کند.

 

ادامه مطلب...

برنامه گروه A:

 

آدینه  21/10/1397

آقا طلا کوچصفهان - کوروش لاهیجان ساعت:15:30

کانون والیبال علیزاده خشکبیجار - وارنا شهر باران ساعت: 17:00


شنبه 22/10/1397

پسران آفتاب بندر کیاشهر - کوروش لاهیجان  ساعت: 15:30

کانون والیبال علیزاده خشکبیجار - آقا طلا کوچصفهان  ساعت: 17:00


یکشنبه 23/10/1397

وارنا شهرباران - آقا طلا کوچصفهان  ساعت: 15:30
پسران آفتاب بندر کیاشهر - کانون والیبال علیزاده خشکبیجار ساعت: 17:00

دوشنبه  24/10/1397

وارنا شهر باران - پسران آفتاب بندر کیاشهر ساعت: 15:30
کوروش لاهیجان - کانون والیبال علیزاده خشکبیجار ساعت 17:00

سه شنبه  25/10/1397

آقا طلا کوچصفهان - پسران آفتاب بندر کیاشهر ساعت: 15:30
کوروش لاهیجان - وارنا شهر باران ساعت: 17:00

 

سالن ورزشی تختی خشکبیجار

 

ادامه مطلب...

در هفته پایانی لیگ فوتبال شهرستان رشت، کشاورز خشکبیجار با غلبه بر پارس دراگ رشت جواز حضور در لیگ دسته اول گیلان را بدست آورد.

کشاورز با کسب چهار پیروزی، یک تساوی، یک شکست و با کسب 13 امتیاز در رده دوم جدول قرار و همراه سایپا رشت راهی لیگ استان شد.

کشاورز پس از شهرداری خشکبیجار که در دهه هفتاد موفق به حضور در لیگ دو آن زمان (سطح دوم فوتبال استان) شده بود به عنوان دومین تیم راهی لیگ استانی شده است.

حضور موفق کشاورز در لیگ دسته اول گیلان همت تمامی مسئولین بخش و شهر خشکبیجار اعم از ورزشی و سیاسی را می طلبد.

 

ادامه مطلب...

دیدار دوستانه فوتبال پیشکسوتان شهر ساحلی خشکبیجار و پرسپولیس تهران به همت چند تن از علاقه مندان به شهر و ورزش خشکبیجار در تاریج هجدهم اسفند نود و شش در ورزشگاه شهرداری خشکبیجار و در یک هوای سرد و طوفانی زمستانی با حضور بیش از یک هزار علاقه مند به این دو تیم برگزار شد.

ترکیب اولیه پیشکسوتان پرسپولیس تهران:

بهروز سلطانی، ضیاء عربشاهی، مرتضی فنونی زاده، علیرضا محمد، محمد برزگر، حسن خان محمدی، محمد منصوری، ابراهیم اسدی، رضا جباری، احسان خرسندی و بهنام طاهرزاده

 

ترکیب اولیه پیشکسوتان شهر ساحلی خشکبیجار:

مجید شعبانپور، صادق نادری، فرشاد حبیبی، صادق حسنی، محمد یزدانی، محمدرضا فلاح، حمید رضا نیکی، عباس شطرنجی، میثم کوچک آقایی، محمد نیک و اکبر سمیعی پور

 

داوران:

سجاد لطافتی، جمال حسینی، آرش امینی و سجاد حسن پور

هماهنگی و مسئول برگزاری دیدار: آرمان رضائیان

 

 شرح بازی:

نیمه نخست:

بازیکنان تیم شهر ساحلی خشکبیجار بدون توجه به بازیکنان نامدار پرسپولیس تهران در دقایق ابتدایی نبض بازی را به دست گرفته و مزدی این پرتری خود را با گل میثم کوچک آقایی بدست آوردند. اما این پایان کار در نیمه نخست نبود و در دقایق پایانی این نیمه تیم شهر ساحلی خشکبیجار با دبل میثم کوچک آقایی به گل دوم خود رسید.

 

نیمه دوم:

هر دو تیم با تغییراتی در ترکیب خود این نیمه را آغاز نمودند، آنچه در این نیمه مشهود بود ستارگان تیم پرسپولیس با توجه به تجربه و آمادگی بدنی خود عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشته و نبض بازی را به دست گرفتند که حاصل تلاش آنها یک گل محمد منصوری، یک گل به خودی و یک پنالتی از دست رفته توسط ابراهیم اسدی بود.

 

حاشیه ها:

تیم برگزاری علی رغم هماهنگی های متعدد با مراجع ذی صلاح و متحمل شدن بار مالی سنگین برای این دیدار بزرگ با سنگ اندازی های مدیران ورزشی خشکبیجار و یک پیشکسوت نما مواجه بودند.

مجموعه شهرداری خشکبیجار نهایت تلاش خود را جهت هرچه بهتر آماده شدن ورزشگاه انجام دادند و از این جهت می تواند یک الگو برای سایر نهادها و سازمانها باشد.

بر خلاف پیش بینی هواشناهی که هوای با دمای 25 درجه همراه با وزش باد گرم را پیش بینی کرده بود، بطور ناگهانی و ساعتی قبل از برگزاری با هوای بسیار سرد همراه با وزش باد سرد را شاهد بودیم.

این دیدار برای نخستین بار در ورزش خشکبیجار توسط دو دوربین ثابت ، یک دوربین متحرک و یک هلی شات تصویر برداری شد.

بازیکنان پرسپولیس تهران در گفتگو با رسانه ملی از سطح برگزاری دیدار و تیم میزبان اظهار رضایت داشتند و خشکبیجار را لایق حضور در سطح اول فوتبال کشور دانستند.

 

 ادامه مطلب...

 

با کسب سیزده مدال طلا
درخشش باشگاه افشین خشکبیجار در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ WRP کشور


رقابت‌های قهرمانی پاورلفتینگ باشگاه‌های کشور روز گذشته در تهران برگزار شد.
در این مسابقات که با حضور حدود چهارصد ورزشکار  در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، شرکت کنندگان خشکبیجاری در قالب باشگاه افشین به سیزده مدال طلا دست یافتند.

مدال های طلای جوانان و نوجوانان  قهرمانی پاورلیفتینگ WRP کشور توسط شیر مردان باشگاه افشین خشکبیجار

عرفان عظیمی
سبحان اصغرپور
حسام پورمحمد
ابولفضل محمدی  
روزبه جعفرپور
سیدمحمد سیدمحمدی

مدال های طلای پیشکسوتان قهرمانی پاورلیفتینگ WRP کشور توسط شیر مردان باشگاه افشین خشکبیجار

محمد حکیمی
نقی مدلل
سید عیسی حسینی
رحمت سلیمانی
محرم عباسپور
منوچهر ملکی
سهراب پسندیده

افشین پورمحمد جکتاجی به عنوان موسس و مربی باشگاه افشین خشکبیجار در کنار تیم حضور داشت.

 

ادامه مطلب...

با درود خدمت شما لطفا یک بیوگرافی کوتاه از خودتان بفرمایید؟

سید علی محمدی متولد 1337 در شهر رشت هستم.

فوتبال خود را از چه باشگاهی آغاز و در چه باشگاهی به پایان رساندید؟

فوتبالم را از تیم های پایه باشگاه ابوذر رشت آغاز و سپس در سال 1360 جذب باشگاه سپیدرود رشت شدم و تا سال 1377 در این باشگاه حضور داشتم و فوتبالم را در باشگاه استقلال شهرداری رشت که هدایت آن را فرهاد کاظمی بر عهده داشت به پایان رساندم.

شما سالها در تیم منتخب گیلان حضور داشیتید؟

بله، در ابتدای دهه شصت فوتبال کشور به صورت استانی برگزار می شد و من این افتخار را داشتم در پنج دوره این مسابقات در خدمت تیم منتخب گیلان باشم.

چه افتخاراتی همراه تیم منتخب گیلان کسب کردید؟

از پنج دوره مسابقات ما در چهار دوره در نیمه نهایی حضور داشتیم و یکبار نیز به مسابقه فینال راه یافتیم که متاسفانه مغلوب شدیم و به مقام نائب قهرمانی رسیدیم.

 در آن دوران شما همراه تیم منتخب گیلان بازی های دوستانه بین المللی نیز داشتید؟

بله درست است ما تیم های کره شمالی و شوروی را شکست دادیم و همچنین در مقابل باشگاه لایپزیک آلمان به تساوی دست یافتیم.

آیا هیچگاه به تیم ملی دعوت شدید؟

در سال 64 به اردوی تیم ملی همراه سیروس قایقران، حمید رضا منصوری، امید هرندی و فکری از گیلان دعوت شدیم ولی چون در آن زمان تمام توجه ها به تیم های تهرانی بود شانس راهیابی به مسابقات رسمی را بدست نیاوردم.

"در سن چهل سالگی نیز توسط آقای محمد مایلی کهن به تیم ملی دعوت شدم که ایشان از سن بنده اطلاع نداشتند و زمانی که آقای مجید جهانپور دستیار ایشان این نکته را یاد آور شدند، تعجب کردند در این سن آماده هستم "

آیا در دوران شما عواید مالی نصیب بازیکنان می شد؟

در دوران ما عشق و علاقه حرف اول را میزد و من نیز هیچ زمانی الویتم پول نبوده و نیست.

بالاترین رغمی که از فوتبال دریافت کردید در کدام تیم و چه میزان بود؟

سال 1387  در باشگاه استقلال شهرداری رشت و یک میلیون تومان دریافتی ام بود .

آیا پیشنهاد خارجی هم داشتید؟

بله، از لیگ ترکیه پیشنهادی داشتم که البته دعوت نامه به دست برادرم که از علاقه مندان دو آتیشه سپیدرود بود رسید و به دلیل اینکه این اتفاق نیفتد که پیشهاد آنها را قبول و سپیدرود را ترک کنم، موضوع را بازگو نکرد. البته اگر هم در جریان قرار می گرفتم، به دلیل عرق به پیراهن سپیدرود به هیچ عنوان از این تیم جدا نمی شدم.

از کدام مربی در دوران فوتبال بازی کردن بیشتر  آموختید؟

من سه سال شانس همکاری با فرهاد کاظمی را داشتم و در این سالها نکات فراوانی را از او آموختم که بسیار برایم پر ثمر بود.

در چه سالی وارد عرصه مربی گری شدید؟

در سال 79 با قبول هدایت تیمهای پایه داماش وارد عرصه مربی گری شدم و سپس در خدمت تیم های استقلال شهرداری و سپیدرود رشت بودم.

آیا در دوره های مربیگری شرکت کرده اید؟

بله، هم اکنون دارای مدرک A ایران که معادل B کنفدراسیون فوتبال آسیا است می باشم.

آیا وضعیت ورزش و فوتبال  استان از نظر شما مطلوب است؟

نه متاسفانه، من از مسئولین استان گلایه دارم. کم توجهی برخی مدیران سبب شده ورزش استان به سمت بیراه برود.

"من دوازده سال در خدمت تیم های پایه بودم و 25 بازیکن در سطح ملی معرفی کردم، شاگردانی مانند علیرضا جهانبخش، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، احمد مظلوم و...

ورزش و فوتبال گیلان در سالیان گذشته رو به جلو بود ولی در سالیان اخیر رو به عقب و در حال درجا زدن است آنهم به دلیل کم توجهی مسئولین.

عامل اصلی نا پاکی برخی از مربیان پایه چیست؟

زمانی که باشگاهها به تعهدات خود در مقابل مربیان عمل نمی کنند، مربی ناچار می شود جهت امرار و معاش خود به خانواده ها پناه ببرد و در این زمان فوتبال از مسیر درست خارج می شود و چنین عملی در شال و شخصیت مربیان زحمت کش ما نیست.

 

زمانی هدایت تیم بزرگسالان سپیدرود را در اختیار گرفتید که این تیم حال و روز خوشی نداشت؟

بله با ورود آقای نجفی و با درخواست آقای صوفی هدایت تیم را که در لیگ گیلان جایگاه نهم را در اختیار داشت بعهده گرفتم و با همت بازیکنان و مربیان وقت تیم را به عنوان نماینده استان راهی مسابقات سراسری کردیم.

قبل ازشروع فصل بعد مبلغی را حدود پانصد ملیون برآورد کردیم تا بتوانیم نماینده ای شایسته و در خور نام بزرگ سپیدرود باشیم که مورد موافقت قرار نگرفت. سالها بعد متوجه شدیم که برخی مدیران فقط جهت برخوداری از معافیت های مالیاتی تیم هایی همانند سپیدرود را تحت پوشش قرار می دهند و انگیزه دیگری ندارند.

این طور می شود عنوان کرد در سالهایی از دهه هشتاد، سپیدرود علی رغم شایستگی در هفته های پایانی به طور مشکوکی از صعود باز می ماند، علت غیر فوتبالی داشت؟

بله دقیقا همینطور است. مدیران وقت تمایل نداشتند تیم صعود کند و فقط به فکر منافع خودشان بودند.

شما سابقه همکاری با امیر عابدینی مدیر عامل داماش را نیز داشته اید؟

بله، در دوره مدیریت ایشان هدایت تیم نونهالان داماش را بر عهده داشتم و بخوبی به یاد دارم تیم ملوان را در فینال مسابقات با هشت گل مغلوب کردیم و کاپ مسابقات را نزد ایشان بردم ولی متاسفانه آقای عابدینی جای تشکر فرمودند نیازی به بازیکن سازی نداریم، علی کریمی را با پول می آوریم. من در جواب ایشان عرض کردم شما و امثال شما همانند مستاجری هستید که می آیید و می روید ولی این جوانان آینده سازان ورزشمان هستند.

 

چطور شد هدایت تیم های پایه کشاورز خشکبیجار بر عهده گرفتید؟

در سال 91 با پیشنهاد آقای حقدوست و دوستان مشترک افتخار این را داشتم در خدمت مردم شریف بخش خشکبیجار باشم، البته انتظار نداشتم با انبوهی از استعداد های ناب در خشکبیجار مواجه بشوم.

چند تن از همشهریان ما توسط شما در تیم های پایه کشاورز رشد و به باشگاههای مطرح معرفی شدند؟

بله، جوانانی مانند مرتضی مریدانی، محمد صنایع رهبر،جودت، اخوان و ... را به باشگاههای سپیدرود و ملوان معرفی کردیم.

بهترین مقام شما همراه باشگاه کشاور خشکبیجار چه بوده است؟

مقام قهرمانی لیگ گیلان .

وضعیت کیفی نونهالان، نوجوانان و جوانان علاقه مند به فوتبال در خشکبیجار جگونه است؟

ما استعدادهای فراوانی در سطح خشکبیجار داریم که قطعا با حمایت های لازم از سوی مردم و مسئولین یقین دارم در سالهای آتی توان داشتن چند ملی پوش را خواهیم داشت.

در سالهایی که در خشکبیجار فعالیت داشتید آیا حمایتی از سوی مسئولین صورت گرفت؟

متاسفانه در این سالها هیچ مسئولی را سر تمرین ندیدم و فقط اخیرا آقایان حسن معینی، کاوه صفری و خانم حسینی از اعضای شورای شهر خشکبیجاردر تمرینات ما حاضر شدند و حمایت خود را از مجموعه اعلام کردند، امیدوارم حمایت ها استمرار داشته باشد.

وضعیت امکانات باشگاه در چگونه است؟

متاسفانه ما از داشتن حداقل امکانات که شامل توپ و لباس مناسب است محروم هستیم.

با قول اعضای شورای شهر و شهردار امیدواریم نواقص زمین فوتبال نیز مرتفع گردد تا ناچار نشویم در شهرهای مجاور میزبان حریفانمان باشیم.

شما با آقای صادق نادر همشهری گرانقدرمان نیز همبازی بودید؟

بله، مدتی را درکنار هم در تیم سپیدرود همبازی بودیم.

جای بسی تاسف است خشکبیجار با داشتن پیشکسوتانی همچون صادق نادری از داشتن تیم پیشکسوتان منسجم محروم باشد.

"خشکبیجار تنها شهر در استان گیلان است که پیشکسوتان فوتبال ندارد"

اگر به عقب برگردیم چه تصمیم فوتبالی را که نگرفته اید ، می گرفتید؟

به پیشنهاد بهمن خان صالح نیا لبیک می گفتم و به تیم ملوان بندر انزلی می پیوستم.

در پایان اگر صحبت خاصی هست بفرمائید؟

با تشکر از شما که این وقت را در اختیار من گذاشتید و آرزوی موفقیت.

 

 ادامه مطلب...

 

نمایش "لباسی برای مهمانی" با بازی مریم شعبانی هنرمند خشکبیجاری

نمایش "لباسی برای مهمانی" با بازی مریم شعبانی هنرمند خشکبیجاری

کارگروه فرهنگی هنری خشکبیجار تقدیم میکند: نمایش "لباسی برای مهمانی" با بازی مریم شعبانی هنرمند خشکبیجاریاز ۱۰ تا ۱۲ آبان در...

بررسی عملکرد صد روزه شورای شهر خشکبیجار "دوره پنجم"

بررسی عملکرد صد روزه شورای شهر خشکبیجار "دوره پنجم"

به نام یزدان با درود خدمت همشهریان محترم خشکبیجاری و همچنین همراهان رسانه خشکبیجارما و با عرض خوش آمدگویی به آقای...

عکسهای ارسالی کاربران

پذیرش آگهی09113492753

فرهنگی هنری

ورزشی